marketing
Kultura pracy w zawodzie specjalisty PR w telewizji
Dr Sylwia Szostak z Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach jest autorką artykułu pt. „Kultura pracy w zawodzie specjalisty PR w telewizji”, poświęconego społeczno-kulturowemu wymiarowi procesu tworzenia materiałów promocyjnych oraz kulturze pracy w dziale marketingu stacji telewizyjnych.
Artykuł rozwija wiedzę na temat promocji telewizyjnej jako dyscypliny zawodowej i praktyki kulturowej w obszarze produkcji mediów. Aby zbadać obszar dotychczas pomijany w...
Wstręt wpływa na liczbę udostępnień reklamy
Jest to największe tego rodzaju badanie i pierwsze, w którym zbadano związek między reakcjami emocjonalnymi na reklamy wideo a częstotliwością udostępniania. Jest to również eksperyment wyjątkowy w swoim podejściu: tysiące uczestników w pięciu krajach poproszono o obejrzenie losowego zestawu reklam na swoich domowych komputerach, podczas gdy kamery internetowe nagrywały ich mimikę twarzy. Algorytmy stworzone specjalnie dla tego zadania zakodowały reakcje emocjonalne odbiorców reklamy....
Negatywne recenzje zwiększają sprzedaż
Aleksei Smirnov, adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Higher School of Economics oraz Egor Starkov, adiunkt na Uniwersytecie w Kopenhadze, stworzyli model matematyczny, który wyjaśnia, dlaczego sprzedawcy nie powinni usuwać negatywnych opinii o swoich produktach. Badanie opisujące ten wniosek zostało przyjęte do publikacji w The American Economic Journal: Microeconomics.
Model badaczy, który przedstawili w artykule „Bad News Turned Good: Reversal under Censorship”,...