marketing
![fot. Unsplash mężczyzna w garniturze](https://przystaneknauka.us.edu.pl/sites/default/files/styles/ikona/public/field/image/hunters-race-mybhn8kaaec-unsplash.jpg?itok=PPsFYF2m&c=67b510ac507d251787a10a44dc44be8d)
Kultura pracy w zawodzie specjalisty PR w telewizji
Dr Sylwia Szostak z Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach jest autorką artykułu pt. „Kultura pracy w zawodzie specjalisty PR w telewizji”, poświęconego społeczno-kulturowemu wymiarowi procesu tworzenia materiałów promocyjnych oraz kulturze pracy w dziale marketingu stacji telewizyjnych.
Artykuł rozwija wiedzę na temat promocji telewizyjnej jako dyscypliny zawodowej i praktyki kulturowej w obszarze produkcji mediów. Aby zbadać obszar dotychczas pomijany w...
![Fot. pixabay.com Wstręt wpływa na liczbę udostępnień reklamy](https://przystaneknauka.us.edu.pl/sites/default/files/styles/ikona/public/field/image/emocje_wplywaja_na_ilosc_udostepnien_reklamy.jpg?itok=ix5DD-18&c=deb710a8dbc92b5759878202f450d003)
Wstręt wpływa na liczbę udostępnień reklamy
Jest to największe tego rodzaju badanie i pierwsze, w którym zbadano związek między reakcjami emocjonalnymi na reklamy wideo a częstotliwością udostępniania. Jest to również eksperyment wyjątkowy w swoim podejściu: tysiące uczestników w pięciu krajach poproszono o obejrzenie losowego zestawu reklam na swoich domowych komputerach, podczas gdy kamery internetowe nagrywały ich mimikę twarzy. Algorytmy stworzone specjalnie dla tego zadania zakodowały reakcje emocjonalne odbiorców reklamy....
![Fot. pixabay.com Negatywne recenzje zwiększają sprzedaż](https://przystaneknauka.us.edu.pl/sites/default/files/styles/ikona/public/field/image/negatywne_recenzje_zwiekszaja_sprzedaz_0.jpg?itok=rbcuoiIk&c=596d8a33055b28c999c917cf88de0301)
Negatywne recenzje zwiększają sprzedaż
Aleksei Smirnov, adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Higher School of Economics oraz Egor Starkov, adiunkt na Uniwersytecie w Kopenhadze, stworzyli model matematyczny, który wyjaśnia, dlaczego sprzedawcy nie powinni usuwać negatywnych opinii o swoich produktach. Badanie opisujące ten wniosek zostało przyjęte do publikacji w The American Economic Journal: Microeconomics.
Model badaczy, który przedstawili w artykule „Bad News Turned Good: Reversal under Censorship”,...