sprzedaż
Negatywne recenzje zwiększają sprzedaż
Aleksei Smirnov, adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Higher School of Economics oraz Egor Starkov, adiunkt na Uniwersytecie w Kopenhadze, stworzyli model matematyczny, który wyjaśnia, dlaczego sprzedawcy nie powinni usuwać negatywnych opinii o swoich produktach. Badanie opisujące ten wniosek zostało przyjęte do publikacji w The American Economic Journal: Microeconomics.
Model badaczy, który przedstawili w artykule „Bad News Turned Good: Reversal under Censorship”,...
Męska broda wpływa na skuteczniejszą sprzedaż
Sarah Mittal, adiunkt ds. marketingu na St. Edward's University oraz David Silver, profesor nadzwyczajny biznesu na University of Texas w San Antonio, przeprowadzili pięć eksperymentów, aby sprawdzić perswazyjny potencjał brody. Na początku przyjęli hipotezę, że broda stanowi zaletę oraz pozytywnie wpływa na wyniki w branżach sprzedażowych i usługowych. W badaniach zmierzono wpływ brody na postrzeganie wiedzy fachowej zarośniętego mężczyzny, jego wiarygodność, prawdopodobieństwo sprzedaży i...