media
![fot. Unsplash mężczyzna w garniturze](https://przystaneknauka.us.edu.pl/sites/default/files/styles/ikona/public/field/image/hunters-race-mybhn8kaaec-unsplash.jpg?itok=PPsFYF2m&c=67b510ac507d251787a10a44dc44be8d)
Kultura pracy w zawodzie specjalisty PR w telewizji
Dr Sylwia Szostak z Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach jest autorką artykułu pt. „Kultura pracy w zawodzie specjalisty PR w telewizji”, poświęconego społeczno-kulturowemu wymiarowi procesu tworzenia materiałów promocyjnych oraz kulturze pracy w dziale marketingu stacji telewizyjnych.
Artykuł rozwija wiedzę na temat promocji telewizyjnej jako dyscypliny zawodowej i praktyki kulturowej w obszarze produkcji mediów. Aby zbadać obszar dotychczas pomijany w...
![fot. Pixabay laptop leżący na biurku](https://przystaneknauka.us.edu.pl/sites/default/files/styles/ikona/public/field/image/laptop-336373_640.jpg?itok=uuOR92r0&c=ce16118a8db91e8a0b726d3a070b0120)
Ochrona wizerunku w mediach w dobie pandemii
Dr Agnieszka Grzesiok-Horosz w działalności naukowej obecnie zajmuje się badaniem wpływu postępu technologicznego na prawo mediów oraz prawo autorskie. Jest pracownikiem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz członkiem zespołu badań nad kartografią nowych mediów i przestrzeni cyfrowej.
We współautorskim tekście pt. „Ochrona wizerunku w mediach w dobie pandemii” poruszyła z dr. hab. Piotrem Horoszem, prof. UEK problematykę adekwatności regulacji zawartych w...